piątek, 12 lutego 2016

WALENTYNKI NA JEANSOWO

Serduszka styropianowe okryłam jeansem i przyozdobiłam cekinami. Jedno w kolorze bieli, drugie granatowe. 





Serce ze słomy, które zakupiłam już dobry czas temu przyozdobiłam sercami: jeansu i czerwieni. Oryginalna dekoracja i niezwykle prosta w wykonaniu ;)



Czarna ramka, a w niej serca wykonane z jeansu /choć na zdjęciu za dobrze tego nie widać :(/ oraz czerwone serce wykonane z błyszczącego kartonu. Wszystko umieszczone na białej kartce i tekturze oraz ozdobny napis - LoVe.




Mała zapowiedź tej dekoracji już była, ale komu to umknęło niech ogląda ;) Trzy serca powieszone na gałązkach, ozdobione czerwonymi  kokardkami. Dwa serca wykonane z jeansu.





Teraz może nie jeansowo, ale ja różne rzeczy wykonuję ;) Wysoki wazon ze świeczką na pewno w walentynkowy wieczór klimatu doda. Przyozdobiony czerwonymi wstążkami, sznurkami, serduszkami.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz